مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در این استان تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ 11 October 2021

جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در کرمانشاه تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰ ادامه دارد

بهرام فاضلی‌زاد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور به ‌صورت ترکیبی و در ۲ بخش حضوری و برخط در حال برگزاری است.

وی افزود: ثبت‌نام کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برای داوری در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۴ شهریورماه لغایت سوم مهرماه ۱۴۰۰ انجام شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۶ ساله یعنی متولدین ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۴ از طریق سامانه جشنواره به نشانی اینترنتی www.portal.icff.ir در بخش داوری کودکان و نوجوانان ثبت‌نام کرده و این جشنواره از روز جمعه ۱۶ مهر کار خود را آغاز کرده و تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

وی افزود: بازدید این جشنواره براى عموم آزاد نبوده و امکان مشاهده فیلم‌ها به صورت مجازی در همان ساعت اکران از طریق سایت‌هایی که از قبل اعلام شده فراهم است.

فاضلی‌زاد بیان کرد: در سی و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان همچون ادوار گذشته بهترین فیلم از نگاه داوران در مراسم پایانی جشنواره معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: در سی‌ و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان ۲ هزار و ۲۲۰ کودک و نوجوان از ۲۲ شهر مختلف متقاضی داوری در جشنواره شدند که بیش از ۳۰ نفر از آن‌ها در استان کرمانشاه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۲٠ نفر از نوجوانان منتخب به صورت حضوری در سینما فرهنگ و سایرین در شهرستان‌های جوانرود، سنقر و کلیایی و اسلام آبادغرب به صورت برخط به داوری فیلم های اکران شده می‌پردازند.

وی افزود: علاوه بر این جشنواره، در شهرستان اسلام آبادغرب جشنواره ملی مرصاد و در شهرستان کنگاور برنامه دلنوشته در حال اجرا است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار