رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه:
رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه از آغاز کلاس‌های الکترونیکی ۱۲ هزار دانشجوی این دانشگاه از ۲۴ مهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ 13 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، بهمن سعیدی پور بااشاره به تدارک آغاز کلاس‌های الکترونیکی دانشجویان این دانشگاه، اظهارکرد: کلاس‌های الکترونیکی دانشجویان دانشگاه پیام نور کرمانشاه با چند هفته تاخیر از ۲۴ مهر بصورت رسمی آغاز خواهد شد.

وی علت تاخیر در برگزاری کلاس‌های الکترونیکی دانشجویان این دانشگاه را تکمیل ثبت نام دانشجویان جدید الورود دانست و گفت: براین اساس از ۲۴ مهر کلاس‌های الکترونیک ۱۲ هزار دانشجوی این دانشگاه آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه اضافه کرد: از این تعداد حدود پنج هزار نفر دانشجویان جدید الورود در مقطع کارشناسی هستند که در ۸۰ رشته در این دانشگاه تحصیل خود را آغاز خواهند کرد.

وی از افزایش قابل توجه تعداد دانشجویان جدید الورود این دانشگاه خبرداد و گفت: به نسبت سال گذشته تعداد دانشجویان جدید این دانشگاه رشد خوبی داشته، بگونه‌ای که در برخی از مراکز تا ۱۲۰ درصد هم افزایش دانشجو داشته ایم و ۹۲ درصد از ظرفیت ما تا بحال تکمیل شده است.

سعیدی پور درخصوص چرایی افزایش علاقمندی جوانان به ادامه تحصیل در این دانشگاه هم گفت: به نظر می‌رسد سبک آموزشی و نیز اعتبار مدرک تحصیلی دانشگاه پیام نور از دلایل مهم افزایش رغبت به تحصیل در آن بوده و می‌توان گفت که اعتماد مردم به دانشگاه پیام نور افزایش یافته است.

وی در ادامه به ظرفیت این دانشگاه در بحث دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد هم پرداخت و گفت: باتوجه به اینکه اواخر مهر ماه نتایج آزمون کارشناسی ارشد اعلام می‌شود، بنابراین هنوز تعداد دانشجویان این مقطع در دانشگاه پیام نور کرمانشاه مشخص نیست، اما باتوجه به سنوات گذشته پیش بینی می‌کنیم بین ۷۰۰ تا هزار دانشجوی جدید داشته باشیم که در ۳۶ رشته تحصیل خواهند کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه به راه اندازی حدود پنج تا شش رشته جدید در این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید هم اشاره کرد و گفت: برخی از رشته‌های کم طرفدار را برای امسال جمع کردیم و در مقابل رشته‌های جدیدی همچون مددکاری اجتماعی، علوم ورزشی و مدیریت بیمه را اضافه کردیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار