نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ارزش شهدای محراب و شهید اشرفی باید برجسته شود.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 14 October 2021

ارزش شهدای محراب و شهید اشرفی باید برجسته شود

به گزارش تابناک کرمانشاه، کنگره بزرگداشت شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی ظهر امروز پنج‌شنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور، استاندار کرمانشاه، ائمه جمعه و مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه برگزار شد.

آیت‌الله مصطفی علما در این کنگره با اشاره به سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اظهار کرد: سفر تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به این استان منشأ برکات زیادی برای کرمانشاه بوده و همواره آن سفر در ذهن مردم استان کرمانشاه جاودان و شکوهمند باقی می‌ماند.

وی با تقدیر از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور افزود: ابتکار بسیار مهم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در راستای برگزاری کنگره شهدای محراب بسیار قابل توجه و عالمانه است، زیرا شهدای محراب ستارگان فروزان علم و دیانت بودند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیرامون شخصیت شهید اشرفی اصفهانی گفت: شهید اشرفی اصفهانی با وجود مشکلات در کرمانشاه مانده و این استان و انقلاب را مدیریت کرد، وی منشأ خدمات بزرگ علمی برای حوزه‌های علمیه بود.

علما بیان کرد: روحانیت همواره در کنار مردم بوده و مشکلات مردم را مرتفع کرده و شهید اشرفی اصفهانی در دفاع از انقلاب امام راحل را سرلوحه کار خود قرار داده بود، لذا وی در دوران دفاع مقدس لباس رزم پوشیده و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل سبب روحیه و دلگرمی رزمندگان اسلام شد.

وی با اشاره به اهمیت شهدای محراب افزود: زمانی که شهدای محراب و روحانیت را شهید کردند، درصدد شکستن پر و بال امام راحل بودند تا جلوی نفوذ نهضت حضرت امام (ره) را بگیرند.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اطلاعیه حضرت امام خمینی (ره) برای شهادت شهید اشرفی خاص و قابل توجه و تأمل بوده و این سخنان بسیار مهم است، لذا باید برای تمامی مردم اهمیت شهدای محراب و شهید اشرفی برجسته شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار