امشب:
«سُرنا» عنوان مجله شبانگاهی موسیقایی شبکه چهار است که یکشنبه شب‌ها از ساعت ۲۳ پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 17 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از صدا و سیما، موسیقی نواحی کرمانشاه در برنامه «سُرنا»‌ی شبکه ۴به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، آقای رضا مهدوی سردبیر ومجری کارشناس برنامه سُرنا یکشنبه ۲۵ مهر، میزبان استاد علی اکبر مرادی، از پژوهشگران موسیقی، تنبورنواز، مدرس و مؤلف است که درباره موسیقی نواحی کرمانشاهان به گپ و گفتگو خواهد پرداخت.

در این قسمت از برنامه شاهد اجرای موسیقی توسط آقای حیدر کاکی، موسیقی‌دان کُرد کرمانشاه و نوازندۀ تنبور، تار و سه‌تار، دانش آموختهٔ کارشناسی ارشد موسیقی نیز خواهیم بود.

«سُرنا» عنوان مجله موسیقایی با اجرا و سردبیری آقای رضا مهدوی است که یکشنبه شب‌ها به صورت تخصصی به موسیقی اصیل ایرانی و ویژه موسیقی مقامی و سنتی با حضور موسیقیدانان، هنرمندان، مسؤولان و کارشناسان این حوزه می‌پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی آقای محمد علی بازی در گروه ادب و هنر تولید شده است و بخش‌های گوناگونی از قبیل: معرفی تک آهنگ ها، گزارش، چهره‌های نامدار موسیقی ایران، سواد موسیقایی و ... را شامل می‌شود و سعی در افزایش آگاهی و سواد شنیداری و موسیقایی مخاطبان عام دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار