شریفی نژاد:
تابناک سمنان: علیرضا شریفی نژاد سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: فوتی‌های ناشی از تصادفات در محور‌های مواصلاتی استان در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۱ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۱۰۰۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 17 October 2021

کاهش ۱۱ درصدی تصادفات فوتی راه‌های سمنان

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان روز یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه‌های استان، گفت: ۱۱ درصد فوتی‌های کمتر در راه‌های استان در ۶ ماهه سال جاری علی رغم افزایش تردد ها، امری ارزشمند است که باید تداوم داشته باشد.


وی اظهار داشت:جاده یکی از ارکان حادثه است که باید به سمتی گام برداریم تا خطای ناشی از وسیله نقلیه، راکب و همچنین بستر که جاده است، به سمت صفر کاهش یابد.

 

علیرضا شریفی نژاد بیان کرد:اینکه ما در پهنه گسترده استان سمنان علاوه بر همشهریان، به تمامی مردم عزیز کشور خدمات ارائه می‌دهیم و روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از راه‌ها استان عبور می‌کنند که باید ارائه خدمات مطلوب به این ناوگان حمل و نقل، همواره در دستور کار باشد.


وی با تاکید بر اینکه پیش بینی‌های طرح زمستانه برای خدمات رسانی در راه‌های استان توسط پلیس راه، اندیشیده شود، اذعان داشت:مدیریت حادثه امری است که مسئولیت آن با پلیس راه است و سایر دستگاه‌های متولی باید با هماهنگی پلیس راه، نسبت به انعکاس حقایق اقدام کنند.


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان تصریح کرد: در استان سمنان ما تلاش برای نوسازی ناوگان حمل و نقل را در دستور کار دادیم، اما نیاز است به دلیل تردد فرا استانی ناوگان حمل و نقل در محدوده راه‌های استان، پیگیری‌های کشوری این موضوع انجام شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار