فرماندار ثلاث باباجانی در گفتگو با تابناک خبر داد؛
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی از افزایش سرعت واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 18 October 2021

افزایش سرعت واکسیناسیون علیه کرونا در ثلاث باباجانی

یدالله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی شهرستان ثلاث باباجانی اظهار کرد: این شهرستان در پیک چهارم و پنجم شیوع کرونا تنها یک هفته در وضعیت نارنجی قرار گرفته و عموما در وضعیت زرد بوده است.

وی افزود: استقبال مردم شهرستان ثلاث باباجانی از واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در بازه‌ای از زمان کاهش اما هم‌اکنون تزریق واکسن کرونا سرعت پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا برای کارکنان آموزش و پرورش و سایر ادارات ضروری است، گفت: شورای افتاح شهرستان ثلاث باباجانی متشکل از ملاها، ماموستاها و سه امام جمعه اطلاعیه‌هایی در مورد کرونا صادر کردند.

وی با تاکید بر اینکه از نظر شیوع ویروس کرونا در شهرستان ثلاث باباجانی هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد، افزود: در ایام شیوع این ویروس اجازه تعطیل شدن ورزش در این شهرستان داده نشد.

شکری تصریح کرد: تیم فوتبال شهرستان ثلاث باباجانی در قزوین مشغول بازی بوده و با توجه به تلاش‌ها و موفقیت‌هایی که این تیم به دست آورده مردم منتظر بازگشت پیروزمندانه بازیکنان هستند تا استقبالی شایسته از آن‌ها شود.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به زمین چمن مصنوعی این شهرستان گفت: این زمین چمن همواره میزبان بازیکنان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار