معاون ورزش و جوانان کرمانشاه:
معاون ورزش ورزش جوانان استان کرمانشاه گفت: اگر اسپانسرها و سرمایه گذاران استان پای کار بیایند، به یکی از قطب های مهم ورزش ایران تبدیل می شویم.
کد خبر: ۱۰۰۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ 18 October 2021

کرونا ورزش کرمانشاه را متاثر کرده/ اسپانسرها پای کار بیایند قطب ورزش ایران می‌شویم

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، جلال عزیزی به مناسبت هفته تربیت بدنی با اشاره به تاثیرات شیوع کرونا بر ورزش کرمانشاه، اظهار کرد: طی مدت دو سال گذشته به دلیل شیوع این بیماری نه تنها ورزش کرمانشاه، بلکه ورزش ایران و دنیا تحت تاثیر قرار گرفت و به شکل نیمه تعطیل و حتی گاهی تعطیل درآمد.

وی افزود: سرعت گرفتن واکسیناسیون علیه بیماری کرونا طی ماه های گذشته تا حدودی ورزش کرمانشاه را به سمت خروج از شرایط قبلی حرکت داده که نمونه های آن را در قهرمانی های اخیر تیم های رشته های مختلف ورزشی استان می بینیم.

معاون ورزش و جوانان کرمانشاه اضافه کرد: اگر بستر فراهم شود، ورزش کرمانشاه می تواند به سرعت روی همان ریل قبلی خود بازگردد و روند روبه رشدی به خود بگیرد.

وی کرمانشاه را در بسیاری از رشته های ورزشی در ایران مدعی دانست و گفت: با همه هیات ها بویژه هیات هایی که در حوزه قهرمانی هستند، نشست هایی را داشته و به آنها قول حمایت داده ایم.

عزیزی ادامه داد: باتوجه به در پیش بودن بازی های آسیایی هانگژو در سال آینده از هم اکنون در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم در این رقابت ها مدال های خوبی بگیریم.

وی به در پیش بودن سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در بهمن ماه هم اشاره کرد و گفت: در این راستا ستاد این المپیاد را تشکیل داده ایم و بدنبال کسب بهترین نتیجه هستیم‌.

معاون ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه درخصوص رشته های پرپتانسیل کرمانشاه هم عنوان کرد: تا یکی دو دهه پیش تنها چند رشته خاص در کرمانشاه طرفداران زیادی داشت، اما در سال‌های اخیر با گسترش رشته ها تعداد علاقمندان به هر رشته‌ای هم افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در رشته هایی همچون قایقرانی، وزنه برداری،کاراته، والیبال، کشتی، ووشو، تکواندو و دوومیدانی در کشور حرف هایی برای گفتن داریم.

عزیزی در ادامه از نبود اسپانسر به عنوان مشکل اصلی و پاشنه آشیل ورزش کرمانشاه یاد کرد و گفت: متأسفانه طی سال‌های گذشته اسپانسرها و سرمایه داران و کارخانه داران در استان چندان برای حمایت از ورزش استان ورود نکردند.

وی افزود: منابع مالی در ورزش کرمانشاه محدود است و اسپانسرها هم تمایلی به ورود ندارند که این موضوع دلایل مختلفی دارد.

معاون ورزش و جوانان استان تصریح کرد: راه اندازی لیگ های رشته های ورزشی مختلف در استان می تواند شور و نشاط را به ورزش کرمانشاه بکشاند و اسپانسرها هم راغب به حمایت از آن شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار