سرپرست فرمانداری پاوه در گفتگو با تابناک خبر داد؛
سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه از بستری بودن ۵۸ بیمار کرونایی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 18 October 2021

بستری بودن ۵۸ بیمار کرونایی در پاوه

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی شهرستان پاوه اظهار کرد: این شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی افزود: هم‌اکنون ۵۸ بیمار کرونایی در شهرستان پاوه بستری هستند که ۶ نفر از آن‌ها در بخش آی.سی.یو بوده و ۲ نفر از آن‌ها وضعیت وخیمی دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه گفت: ۶۸ درصد واجدین شرایط واکسیناسیون در این شهرستان، دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کرده اما همچنان میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان پایین است.

وی با اشاره به راه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا خودروهای با پلاکی غیر از استان کرمانشاه نه تنها حق ورود به این شهرستان را ندارند، بلکه جریمه و ممنوعیت تردد شبانه در سطح شهرهای پاوه برای خودروهای بومی اعمال می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه گفت: بخشی از نگرانی‌ها در مورد احتمال شیوع بیشتر ویروس کرونا مربوط به برگزاری مراسمات تشییع جنازه بوده که محدودیت‌های اطلاع‌رسانی زمان برگزاری این مراسمات در این شهرستان اعمال می‌شود.

بالایی ادامه داد: کاهش شیوع ویروس کرونا به افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بستگی داشته اما با ادامه شرایط فعلی و خستگی مفرط کادر درمان احتمال اتصال پیک پنجم شیوع کرونا به پیک ششم آن وجود دارد.

وی تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان آبان ماه سال جاری میزان واکسیناسیون افراد واجد شرایط در شهرستان پاوه در دُز نخست به ۷۸ درصد و در دُز دوم به بیش از ۴۵ درصد می‌رسد.

به گفته سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه زندگی با کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک باید مدنظر قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار