مدیرکل بیمه ایران کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه گفت: سقف پرداخت‌های الکترونیکی بیمه ایران به زودی به ۶۰۰ میلیون تومان می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 19 October 2021

سقف پرداخت‌های الکترونیکی بیمه ایران به زودی به ۶۰۰ میلیون تومان می‌رسد

جمال یوسفی با حضور در دفتر خبرگزاری تابناک در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بیمه ایران تنها شرکت دولتی در استان کرمانشاه بوده که در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به پرداخت خسارت‌های به موقع بیمه‌ای مردم اقدام کرده که این عمل به جلب اطمینان و اعتماد مردمی و نهادینه شدن فرهنگ بیمه‌ای کمک می‌کند.

وی با اشاره به لزوم توسعه صنعت بیمه در کشور به ویژه در استان کرمانشاه افزود: تمامی سرمایه‌گذاری‌ها توسط مردم و دستگاه‌های خصوصی و دولتی باید به صورت صفر تا صدی بیمه شود تا ریسک کار کاهش پیدا کند.

مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه تصریح کرد: به طور مثال در صورت بیمه شدن کارخانجات احتمال تعطیلی و حتی تعدیل نیروی آن کاهش پیدا کرده و صنعت بیمه خسارت‌های لازم را پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: در صورت بیمه شدن اموال مردم همچون منازل مسکونی در صورت وقوع حوادث طبیعی همچون زلزله آبان ماه ۹۶ نه‌تنها این افراد نیازمند کمک مردم از سراسر کشور نبوده بلکه وابسته به تسهیلات دولتی نشده و بیمه بر اساس قرارداد و تعهدات خود خسارت‌ها را پرداخت می‌کند.

به گفته وی دولتمردان باید نسبت به به نهادینه کردن صنعت بیمه در تمامی پروژه‌ها اقدام کنند، زیرا که بر اساس قانون تمامی دستگاه‌های دولتی باید اموال منقول و غیرمنقول خود را بیمه کرده که این اتفاق در بسیاری از دستگاه‌های دولتی استان کرمانشاه نیفتاده است.

پرداخت ۴۱ درصد خسارت‌های بیمه‌ای کرمانشاه توسط بیمه ایران

مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه با اشاره به پرداخت خسارت‌های بیمه ایران در ۶ ماهه نخست سال جاری گفت: تا به امروز بیشترین خسارت‌های پرداخت شده بیمه های مربوط به اتومبیل و حوادث بوده که در صورت بهبود زیرساخت‌های جاده‌ای و وسایل نقلیه این خسارت‌ها کاهش پیدا می‌کند.

وی افزود: سهم بیمه ایران در استان کرمانشاه در میان سایر شرکت‌های بیمه‌ای ۳۰ درصد بوده اما خسارت‌های پرداخت شده در استان کرمانشاه توسط بیمه ایران ۴۱ درصد است، این رقم قابل قبول محسوب می‌شود.

یوسفی با اشاره به خدمات کرونایی بیمه ایران گفت: از ابتدای شروع کرونا تمامی داروهای کرونایی زیر پوشش بیمه ایران قرار گرفته و این اتفاق بدون افزایش حق بیمه صورت گرفته است.

وی با اشاره به امکان پرداخت‌های الکترونیک در بیمه ایران افزود: تاکنون پرداخت‌های الکترونیک تا سقف ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته که در هفته‌های آینده این پرداخت‌ها به ۶۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

یوسفی با اشاره به اشتغال‌زایی بیمه ایران در استان کرمانشاه به واسطه صدور کدهای نمایندگی بیمه عمر گفت: بیش از یک صد جوان مستعد در این استان در حوزه بیمه عمر فعالیت و برای خود درآمدزایی می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار