مدیر تعاون روستایی کرمانشاه:
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: امکان ارسال محصولات کشاورزی این استان با پست به سراسر کشور محقق می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ 19 October 2021

امکان ارسال محصولات کشاورزی کرمانشاه با پست به سراسر کشور محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، جلسه‌ای مشترک بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور حمیدرضا فتاح مدیرکل پست با ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در مورد بازار الکترونیکی پست برگزار شد.

ایرج صفایی در این جلسه از پیشنهاد اداره کل پست استان کرمانشاه مبنی بر همکاری شبکه تعاونی‌های روستایی در استفاده از سامانه بازار الکترونیکی محصولات شرکت ملی پست استقبال و اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای با شرکت پست برای استفاده از شبکه تعاونی‌های روستایی این استان از این بازار الکترونیکی باید منعقد شود.

وی افزود: بر اساس بند پنج اساسنامه شرکت‌های تعاونی روستایی که همان تامین نیازمندی‌های اعضا است، در صورت تحقق تفاهم‌نامه با شرکت پست، روستاییان و کشاورزان می‌توانند از طریق سامانه‌ای که شرکت پست در اختیار شبکه تعاونی‌های روستایی قرار می‌دهد، نیازمندی‌های خود را در قالب خرید کالا و فروش محصولات تولیدی و کشاورزی تامین کنند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: با توجه به ظرفیت بالای شرکت پست و وجود سامانه بازار الکترونیکی شرکت ملی پست ایران می‌توان محصولات تولید شده در سطح روستاها را توسط تشکل‌های زیر پوشش تعاون روستایی به بازار مصرف کل کشور ارسال کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار