رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه :
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه گفت: فعالان اقتصادی با هر قدم و تلاش خود یاور مردان میدان تأمین امنیت و اقتدار کشور هستند و اقداماتشان برای رونق اقتصادی کشور پشتوانه دستگاه دیپلماسی است.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ 21 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، کیوان کاشفی با تبریک روز ملی صادرات، اظهار داشت: روز ملی صادرات امسال و شرایط خاصی که در منطقه ایجاد شده نشان می‌دهد کارآفرینان، صادرکنندگان، تجار، بازرگانان و کارگران در واقع با هر قدم و تلاش خود یاور مردان میدان تأمین امنیت و اقتدار کشور هستند و اقداماتشان برای رونق اقتصادی کشور پشتوانه دستگاه دیپلماسی است تا با عزمی جزم قدم بردارند.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که اخیرا رخ داد نشان می‌دهد صادرات همچون نبض تپنده یک کشور است و اهمیت بسیار زیادی دارد، لذا افزایش میزان صادرات با عمل به شعار سال و مانع‌زدایی و حمایت از تولید و کارآفرینی افق دید اتاق بازرگانی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه اضافه کرد: موقعیت ویژه مرز‌های کشورمان، به‌ویژه مرز‌های استان کرمانشاه فرصتی عالی برای افزایش صادرات و در نتیجه افزایش تولید و ایجاد اشتغال است.

وی ادامه داد: مرز‌های استان کرمانشاه با تمام رخداد‌های سال‌های اخیر و به‌واسطه اشتراکات فراوان مردم ایران و عراق، اقدامات شهید حاج قاسم سلیمانی و تلاش فعالان اقتصادی نقطه قابل اتکایی برای صادرات کشورمان است، چنانچه بخش زیادی از صادرات غیرنفتی از این جغرافیا انجام می‌شود که نیاز مبرم کشور و از الزامات شرایط اقتصادی امروز است.

کاشفی خاطرنشان کرد: بی‌شک رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار با استفاده از نظر نخبگان و فعالان اقتصادی و انجام مولفه‌های تدوین شده استراتژی توسعه صادرات برای حمایت از صادرکنندگان مدنظر پارلمان بخش خصوصی است.

عضو هیأت رئیسه اتاق ایران اظهار داشت: تدوین استراتژی توسعه صادرات برای حمایت از صادرکنندگان از وعده‌هایی بود که توسط پارلمان بخش خصوصی مطرح شد و تلاش شبانه‌روز کارکنان اتاق بازرگانی با بهره‌گیری از تجارب و دانش کارشناسان، تجار و اساتید دانشگاه در این راستا گره‌گشا بود. نتیجه این اقدامات در تنگنای تحریم، شرایط کرونا، تورم و... افزایش صادرات از مرز‌های کرمانشاه بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار