سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب :
سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب با اشاره به آغاز اردو‌ها و تمرینات این تیم، گفت: سعی می‌کنیم حضوری قدرتمندانه در رقابت‌های دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در فصل جاری داشته باشیم.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ 21 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «علیرضا بکماز» اظهار داشت: در ابتدای شکل گیری تیم برای حضور دوباره در رقابت‌های لیگ دسته اول، فراخوانی عمومی برای جذب بازیکن منتشر و با انجام تست‌های لازم بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب کردیم تا در کنار بازیکنان فصل گذشته ترکیب امسال زاگرس را تشکیل دهند.

وی با اشاره به حضور ۲۱ بازیکن در سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان در ترکیب تیم زاگرس، خاطرنشان کرد: این بازیکنان هم می‌توانند در مسابقات امسال به ما کمک کنند و هم اینکه جوان تر‌ها برای فصل‌های آتی تبدیل به پشوانه‌ای برای آینده باشگاه باشند.

بکماز تصریح کرد: اکثر بازیکنان امسال تیم زاگرس را افراد بومی تشکیل می‌دهند چرا که هندبالیست‌های استان از استعداد بسیار خوبی برخوردار و می‌توانند مقابل دیگر بازیکنان مطرح کشور به خوبی رقابت کنند.

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب با اشاره به آغاز تمرینات این تیم، گفت: تاکنون ۲ اردوی ۱۲ روزه را پشت سرگذاشته ایم و بازیکنان به مرز ۵۰ درصد آمادگی رسیده اند.

وی همچنین با ابراز امیدواری نسبت به اینکه در اردو‌های سوم و چهارم بازیکنان تیم به مرز ۱۰۰ درصد آمادگی دست پیدا کنند، گفت: با یاری خداوند امسال تیم قدرتمندی را روانه لیگ که قرار است در دهه اول آذر آغاز شود، خواهیم کرد.

بکماز تصریح کرد: صدرنشینی در گروه، صعود به دور بعدی و در نهایت راه یابی قدرتمندانه به رقابت‌های لیگ برتر برنامه‌های تیم زاگرس خواهد بود که ان شالله با همت بازیکنان، همراهی هواداران و کمک مسئولان و رسانه‌ها به آن دست پیدا خواهیم کرد.

سرمربی تیم هندبال زاگرس همچنین با تقدیر از مدیریت باشگاه برای فراهم آوردن شرایط لازم جهت تمرین و برپایی اردو، گفت: هرچند نقص‌هایی نیز وجود دارد، اما مطمئن هستم با تلاش مسئولان باشگاه این نقص‌ها برطرف می‌شود.

وی در پایان با تقدیر از تلاش‌های هوشنگ کاکلوند سرمربی سابق تیم زاگرس، از حضور در اسلام آبادغرب ابراز خرسندی کرد و گفت: تیم زاگرس هواداران بسیار پرشوری دارد که قطعا در صورت فراهم بودن حضوررشان در سالن مسابقه می‌توانند نقش بسیار مهمی در موفقیت و پیروزی‌های این تیم داشته باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار