سرپرست فرمانداری گیلانغرب در گفتگو با تابناک:
سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب گفت: ۶۸ درصد جمعیت هدف در این شهرستان ۲ دُز واکسن کرونا را تزریق کردند.
کد خبر: ۱۰۰۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ 21 October 2021

۶۸ درصد جمعیت هدف در گیلانغرب ۲ دُز واکسن کرونا را تزریق کردند

حشمت رضایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی شهرستان گیلانغرب اظهار کرد: این شهرستان هم‌اکنون در وضعیت زرد از نظر شیوع کرونا قرار داشته که این شرایط می‌تواند شکننده باشد.

وی افزود: مردم شهرستان گیلانغرب در کنار تزریق واکسن کرونا باید دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات و محیط‌های سربسته رعایت کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب با اشاره به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در این شهرستان گفت: در راستای آگاهی بخشی نسبت به فواید تزریق واکسن کرونا از بزرگان و متنفذین و خطیبان نماز جمعه و جماعت شهرستان گیلانغرب دعوت شد تا مردم را به واکسیناسیون توصیه کنند.

رضایی تصریح کرد: تاکنون ۸۶ درصد جمعیت هدف واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در شهرستان گیلانغرب دُز نخست واکسن و ۶۸ درصد این جمعیت دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

وی با اشاره به واکسیناسیون دانش‌آموزان علیه ویروس کرونا در شهرستان گیلانغرب افزود: ۸۶ درصد دانش‌آموزان دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کرده و واکسیناسیون این گروه هدف ادامه دارد، تا در صورت صدور مجوز بازگشایی مدارس توسط ستاد ملی مقابله با کرونا آمادگی‌های لازم وجود داشته باشد.

به گفته سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب ۹ مرکز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در این شهرستان به صورت شبانه‌روزی فعال است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار