رئیس هیات والیبال کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه با اشاره به اثرات منفی کرونا بر ورزش گفت: کرونا سالن‌های والیبال این استان را به تعطیلی کشاند.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 23 October 2021

دعوت ۹ ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان/ کرونا سالن‌های والیبال را به تعطیلی کشاند

فرهمند سال‌افزون در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به اثرات منفی شیوع ویروس کرونا بر ورزش اظهار کرد: منبع درآمد هیات والیبال از یک سالن ورزشی بوده که در ۲ سال اخیر به جز یک ماه تعطیل شده و کرونا هزینه‌های جانبی همچون گرفتن تست پی.سی.آر و تهیه مواد ضدعفونی‌کننده برای تمرینات تیم‌های منتخب روی دست این هیات گذاشت.

وی افزود: بسیاری از خانواده‌ها نگرانی‌هایی در مورد سلامت فرزندانشان داشته و از حضور آن‌ها در تمرین‌ها و سالن‌های ورزشی جلوگیری می‌کنند.

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه تصریح کرد: بیشتر سالن‌های ورزشی این استان تعطیل شده و تعدادی دیگر با توجه به تصمیمات استانی به عنوان مرکز واکسیناسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: کرونا نه تنها سبب کاهش تمرینات ورزشی شده بلکه درآمدها را تقریباً به صفر رسانده است، تسهیلات بانکی برای باشگاه‌های خصوصی در نظر گرفته شده اما با توجه به عدم فعالیت و درآمدزایی آن‌ها پرداخت اقساط بانکی غیر ممکن است.

سال‌افزون بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تنها تیم نوجوانان شهر کرمانشاه بر سر تمرینات خود حاضر شده و پنج الی شش مربی که به خاطر کرونا بیکار شده بودند، در تمرینات این ورزشکاران حضور یافته که در نهایت منجر به دعوت ۹ نفر از آن‌ها در اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان شد.

به گفته وی دعوت ۹ نفر از والیبالیست‌های نوجوان کرمانشاهی به اردوی تیم ملی در تاریخ ورزشی والیبال این استان بی‌سابقه است.

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه افزود: در شرایط کرونایی یک زمین خاکی برای تمرینات والیبالیست‌های نوجوان آماده شده که سبب کسب مقام سوم کشوری مسابقات والیبال ساحلی نوجوانان شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار