مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: مرحله منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶ 25 October 2021

مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کرمانشاه برگزار می‌شود

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و فرآیند قصه‌گویی میان اعضا و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و عموم مخاطبان آزاد در استان کرمانشاه شکل گرفت.

وی افزود: حدود ۴۰۰ اثر از سوی علاقمندان به قصه‌گویی به دبیرخانه استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ارسال شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به بخش‌های مختلف جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اشاره و تصریح کرد: این جشنواره بخش‌های مختلفب همچون ملی، آیینی و سنتی، پادکست و قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای دارد.

فتاحی ادامه داد: پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، زنان و مردان و دختران و پسران از شهر و روستا با تهیه و ارسال اثر در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شرکت کردند.

به گفته وی در مجموع ۲۰ برگزیده در بخش‌های ملی و آیینی سنتی معرفی شده و ۱۰ نفر به رقابت در مرحله منطقه‌ای راه یافته و ۶ و ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه اجرای زنده دارند، داوران به صورت مجازی این آثار را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار