مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد؛
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از فوت ۱۲ نفر در این استان بر اثر برق گرفتگی در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 25 October 2021

فوت ۱۲ کرمانشاهی بر اثر برق گرفتگی در ۶ ماهه نخست سال جاری

سلیم خانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ۱۲ نفر در ۶ ماهه نخست سال جاری در استان کرمانشاه بر اثر حوادث برق گرفتگی جان خود را از دست دادند.

وی افزود: از این تعداد ۲ نفر زن و ۱۰ نفر مرد بوده و در مدت مشابه در سال گذشته ۱۲ نفر شامل ۲ زن و ۱۰ مرد بر اثر برق گرفتگی فوت شدند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به شمار متوفیات و مصدومین حوادث ترافیکی این استان در نیمه نخست سال جاری گفت: طی این مدت ۲۵۸ نفر شامل ۶۲ زن و یک صد و ۹۶ مرد در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۲۲۹ نفر شامل ۵۳ زن و یک صد و ۷۶ مرد بوده افزایش داشته است.

به گفته خانی مصدومین حوادث ترافیکی در ۶ ماهه نخست سال جاری چهار هزار و ۷۶۷ نفر شامل یک هزار و ۳۶۱ زن و سه هزار و ۴۰۶ مرد بوده و آمار مصدومین حوادث ترافیکی در این مدت نسبت به ۶ ماهه نخست سال ۹۹ که چهار هزار و ۳۰۶ نفر بوده افزایش داشته است.

افزایش فوت و کاهش مصدومان ناشی از حوادث کار در نیمه نخست سال جاری

وی با اشاره به حوادث کار افزود: در نیمه نخست سال جاری ۲۳ نفر شامل یک زن و ۲۲ مرد بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده و در مراکز پزشکی قانونی استان کرمانشاه مورد معاینه قرار گرفتند.

خانی تصریح کرد: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته که آمار متوفیان ۲۲ نفر شامل یک زن و ۲۱ مرد بوده افزایش داشته است.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در نیمه نخست سال جاری آمار مصدومین ناشی از حوادث کار با ۳۱۲ مورد شامل پنج زن و ۳۰۷ مرد نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۳۱۷ مورد شامل ۹ زن و ۳۰۸ مرد بوده کاهش داشته است.

خانی با بیان اینکه ۱۳ نفر در نیمه نخست سال جاری در استان کرمانشاه غرق شدند، تصریح کرد: یازده نفر در رودخانه، یک نفر در دریاچه و یک نفر در کانال آب و در مدت مشابه سال گذشته ۲۵ نفر شامل ۶ زن و ۱۹ مرد در آب‌های این استان غرق شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار