معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه:
معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از آموزش ۷۱۰۰ نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان در فاز سوم طرح سرباز مهارت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 26 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، علی اکبر والی با اشاره به آغاز فاز سوم این طرح در استان، گفت: اجرای این طرح در قالب تفاهم نامه بین ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی، با هدف آموزش و توانمند سازی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در سطوح بدو خدمت، حین خدمت و پس از خدمت منعقد شده است.

والی با اشاره به لزوم مهارت آموزی به سربازان، گفت: سربازان پس از سپری کردن دوران خدمت، وارد مرحله جدیدی از زندگی می‌شوند که طبیعتا فراگیری آموزه‌های حوزه اشتغال و مهارت‌های زندگی در حین خدمت تا حد زیادی می‌تواند در انتخاب مسیر صحیح در حوزه‌های یاد شده برای آن‌ها راهگشا باشد.

معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به همکاری و همراهی بسیار خوب اداره کل ورزش و جوانان در استان در اجرای این طرح، گفت: در هفت ماهه امسال، ۷۱۰۱ نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان درقالب این طرح از آموزش مهارت‌های زندگی و مهارت عمومی اشتغال بهره‌مند شدند.

وی افزود: از این تعداد ۲۳۶۰ نفر از آموزشگاه رزم مقدماتی شهدا نزسا کرمانشاه، ۱۲۶۶ نفر از آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابت خواه گیلانغرب و تعداد ۳۴۷۵ نفر نیز متعلق به مرکز آموزش مرزبانی شهید رجایی ناجا می‌باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار