رئیس پلیس راه کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارندگی‌های پاییزه و لزوم کاهش سرعت رانندگی در جاده‌ها گفت: تردد رانندگان این استان در جاده‌ها به صورت ۲۴ ساعته زیر نظر دوربین‌های ثبت تخلف است.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 26 October 2021

لزوم کاهش سرعت در جاده‌های لغزنده/ تردد رانندگان کرمانشاهی ۲۴ ساعته زیر نظر دوربین‌های ثبت تخلف است

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به بارندگی‌های پاییز اظهار کرد: بارندگی‌های پاییز به ویژه باران‌های نخست سبب لغزندگی بیش از حد جاده‌ها شده به طوری که به این محورهای مواصلاتی «جاده‌های صابونی» گفته می‌شود.

وی افزود: رانندگان با سرعت مناسب جاده‌های تابستانی نباید وارد جاده‌های لغزنده شوند، زیرا که احتمال لیز خوردن و عدم کنترل خودروهای سواری در فصل بارندگی بیشتر است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: تمامی جاده‌های حادثه‌خیز و پر تصادف و محورهای مواصلاتی ۲ طرفه این استان مشخص و گشت‌های پلیس راه در این محورها مستقر شده است.

حیدری با اشاره به فعال بودن دوربین‌های سرعت‌سنج سیار و دستی و دوربین های پایش هوشمند استان کرمانشاه گفت: این دوربین‌ها به صورت شبانه‌روزی در هر شرایط جوی تخلفات را ثیت و پس از آن پیامک مربوطه برای مالک پلاک ارسال می‌شود.

وی افزود: هماهنگی‌هایی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه برای رفع موانع فیزیکی احتمالی در جاده‌ها انجام شده تا مشکلی برای کاربران جاده‌ای ایجاد نشود.

به گفته حیدری اقداماتی در راستای افزایش آگاهی رانندگان برای رعایت ایمنی هنگام رانندگی در جاده‌های لغزنده و صابونی در رسانه‌ها و فضای مجازی انجام شده و رانندگان باید نسبت به کاهش سرعت خود در این جاده‌ها نهایت دقت لازم را داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار