۲ ورزشکار و یک مربی از استان کرمانشاه در رقابت‌های کشتی آزاد نظامیان جهان حضور پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۱۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 21 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد نظامیان جهان «سیزم» روزهای ۳۰ آبان و یکم آذرماه سال جاری به میزبانی ایران و در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها ۲ کشتی‌گیر و یک مربی از استان کرمانشاه حضور پیدا می‌کنند و مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها روز شنبه با حضور ۷۳ کشتی گیر از ۱۴ کشور برگزار شد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۶ نفر حضور دارند، مسابقات در ۲ گروه سه نفری برگزار می‌شود که بهمن تیموری از استان کرمانشاه در گروه آ به مصاف حرایر علی خانیان از ارمنستان و انس‌الخالدی از سوریه می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که هشت نفر حضور دارند، یدالله محبی از استان کرمانشاه در دور نخست با لیو وا گئورگیان از ارمنستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان کامارا محمد سالیو از گینه و کبرکالیانا از سریلانکا می‌رود.

در کادر فنی این تیم جعفر دلیری از استان کرمانشاه به عنوان مربی حضور دارد.

بر اساس برنامه این رقابت‌ها، مسابقات کشتی آزاد در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم امروز یکشنبه ۳۰ آبان ماه و مسابقات اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم فردا دوشنبه یکم آذرماه برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار