فرماندار:
فرماندار جوانرود با اشاره به اختصاص ۵۹۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه آبرسانی روستایی و عشایر این شهرستان گفت: انتظار داریم پروژه‌های آبرسانی با توجه به اهمیت آن‌ها با شتاب بیشتری اجرا شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 22 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «رستگار یوسفی» در آیین تکریم و معارفه مدیران آب و فاضلاب شهرستان بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های آبرسانی چاه تم تم، مجتمع خانم آباد، شروینه، اصلاح شبکه سفید برگ، زلان و چشمه نزار و کلاش لولم و مجتمع حوزه دهستان کلاش تاکید کرد.

وی افزود: از پیگیری‌های استاندار کرمانشاه، نماینده مردم اورامات در مجلس شورای اسلامی، شرکت آب و فاضلاب استان و تلاش و زحمات بخشداران در راستای اجرای پروژه‌های آبرسانی قدردانی می‌کنیم.

وی با یادآوری مسایل و مشکلات آبرسانی شهرستان جوانرود اظهار داشت: علیرغم کمبود ۱۰۰ لیتر آب در ثانیه، کاهش بارندگی و خشکسالی و افزایش جمعیت اقدامات ماندگاری در حوزه آب انجام گرفته و مشکلات کم آبی با همراهی مردم و مسئولان مدیریت شده است.

یوسفی به تسریع در تکمیل تصفیه خانه شهر جوانرود تاکید و اضافه کرد: این پروژه یکی از مصوبات سفر رهبری به استان کرمانشاه است که پس از چندین سال همچنان بلاتکلیف مانده بنابراین با توجه به نقش مهمی که در شرایط زیست محیطی دارد نیاز است در اجرا و تکمیل آن اقدام عاجلی صورت گیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز از حمایت و پیگیری‌های مستمر و هفتگی فرماندار جوانرود قدردانی کرد و گفت: ایشان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پیگیری‌های مستمر حامی بسیار خوبی برای آب و فاضلاب بودند و با وجود مشکلات و نارسایی‌ها کمترین تنش را در این شهرستان شاهد بودیم. ک

کاکاوند افزود: در حوزه آبرسانی جهش خوبی در حوزه روستایی و عشایر صورت گرفته و در این حوزه مشکل خاصی نداریم.

وی به خرید ۱۰ تانکر برای آبرسانی سیار به برخی مناطق در استان شاره مرد و اظهار داشت: ۵ تانکر از محل اعتبارات آبرسانی و ۵ تانکر دیگر از محل اعتبارات ملی خریداری می‌شود.

وی به تکمیل پروژه تصفیه خانه شهر جوانرود نیز اشاره کرد و یادآور شد: در تلاش هستیم این پروژه تا نیمه اول سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

در این آیین از خدمات «کیکاوس عزیزی‌نسب» مدیر سابق آب و فاضلاب شهرستان جوانرود تقدیر و «غفار صالحی» به عنوان مدیر جدید این شرکت معرفی شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار