معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از صدور مجوز اولین کسب و کار حوزه گردشگری کرمانشاه در فضای مجازی خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ 27 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، علی صابر بااشاره به دستورالعمل راه اندازی کسب و کار در فضای مجازی در حوزه گردشگری، اظهارکرد: این دستورالعمل چندی پیش از سوی وزارت میراث فرهنگی ابلاغ شد و به دنبال آن فراخوانی را در سطح استان دادیم.

وی ادامه داد: براین اساس نشستی را به منظور بررسی طرح‌های ارائه شده برگزار کردیم که در نهایت منجر به تصویب و صدور مجوز برای یکی از این طرح‌ها شد که قرار است در قالب وب سایت و اپلیکیشن راه اندازی شود.

معاون گردشگری استان با بیان اینکه در این وب سایت و اپلیکیشن معرفی کاملی از ظرفیت‌های گردشگری و زیرساختی کرمانشاه به گردشگران ارائه می‌شود، عنوان کرد: تمام جاذبه‌های گردشگری استان در حوزه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی، خوراک و ... در اپلیکیشنی که طراحی خواهد شد، به زبان‌های فارسی و انگلیسی معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر معرفی جاذبه‌های گردشگری، زیرساخت‌های استان نیز همچون مراکز اقامتی، مراکز درمانی، مراکز خرید، رستوران‌ها و پارکینگ‌ها نیز به گردشگران و مسافرین معرفی خواهد شد.

صابر در ادامه یاداورشد: با راه اندازی این وب سایت و اپلیکیشن زمینه آشنایی گردشگران با تمام قابلیت ها، جاذبه‌ها و امکانات استان به شکل طبقه بندی شده و مناسب وجود دارد و حتی می‌توانند نسبت به رزرواسیون این خدمات اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با راه اندازی این اپلیکیشن گردشگرانی که به کرمانشاه سفر می‌کنند، بتوانند راحت‌تر به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار