معاون صنایع دستی استان کرمانشاه:
معاون صنایع دستی استان کرمانشاه از اختصاص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های صنایع دستی استان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 27 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، ویسی با بیان اینکه از این میزان اعتبار ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل تبصره اختصاص ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های صنایع دستی کرمانشاه۱۸ اختصاص یافته، گفت: همچنین امسال از محل اعتبارات مشاغل خانگی ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح‌های پشتیبان و مستقل در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بنیاد برکت نیز امسال ۶۵۵ میلیون تومان برای پرداخت تسهیلات در قالب تفاهم نامه در رشته‌های صنایع دستی اختصاص داده که ۴۰ طرح برای دریافت این تسهیلات معرفی شده است.

معاون صنایع دستی استان با بیان اینکه در اغلب شهرستان‌های استان طرح‌های صنعتی برای پرداخت تسهیلات معرفی شده اند، خاطرنشان کرد: در شهرستان کرمانشاه ۴۳ طرح پشتیبان و ۴۲ طرح مستقل، کنگاور ۶ طرح، جوانرود ۱۰ طرح، هرسین ۷ طرح، سنقر و کلیایی ۲۶ طرح، روانسر ۲۰ طرح و قصرشیرین ۲ طرح برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است.

ویسی با اشاره به اینکه با اختصاص این اعتبار بخش مهمی از دغدغه هنرمندان مرتفع می‌شود، گفت: پیش بینی ما این است که با اجرای این طرح‌ها بیش از هزار نفر صاحب شغل شوند.

در استان کرمانشاه ۲۵ هزار هنرمند در ۶۰ رشته صنایع دستی فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار