مدیر کل بیمه سلامت کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد:
مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: مهلت اعتبار بخشی بیمه نامه (دفترچه درمانی) بیمه شدگان تا ٣٠ آذر ماه است و بنابر اعلام، تمدید سیستمی انجام نخواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 27 November 2021

امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مهلت اعتبار بخشی بیمه نامه (دفترچه درمانی) بیمه شدگان ساکنِ روستا، شهر‌های با جمعیت کمتر از ٢٠ هزار نفر، عشایر و صندوق بیمه سلامت همگانی که پیشتر به صورت سیستمی و متمرکز توسط سازمان بیمه سلامت، تمدید گردیده بود، درتاریخ ١۴٠٠/٩/٣٠ به پایان می‌رسد و بنا براعلام، تمدید سیستمی انجام نخواهد شد.

وی افزود: به منظورجلوگیری از شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از هرگونه ازدحام، خواهشمند است با استفاده از سامانه‌های خدمات غیرحضوری به نشانی www.bimehsalamatiranian.ir و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد، قبل از اتمام اعتبار بیمه نسبت به تمدید آن اقدام نمایید.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: جهت اطلاع از اعتبار بیمه نامه (دفترچه) خود می‌توانید از کد دستوری #۱۶۶۶* استفاده نمایید.

وی خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان استان کرمانشاه که بالغ بر ۳۳ دفتر در سطح استان و ٩ دفتر در سطح شهر کرمانشاه است، نسبت به تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه خود اقدام نمایند.

قادری در پایان از بیمه شدگان درخواست کرد که هر چه سریعتر نسبت به تمدید دفترچه‌ها خود اقدام نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار