مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد:
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: حدود ۴۹ هکتار زمین به اراضی اختصاص یافته در شهرک‌های صنعتی سنقر اضافه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 28 November 2021

بیژن کردستانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری حدود ۱۱٠ هکتار فاز عملیاتی به شهرک‌های صنعتی استان اضافه کرده و ایجاد زیرساخت و امکاناتی که به سرمایه گذاری نیازمند است را نیز آغاز کردیم.

وی افزود: همچنین تا پایان آبان ماه سال جاری ۲۸۹ قرارداد با سرمایه گذاران در این حوزه منعقد شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه تصریح کرد: حدود ۱٠٠ هکتار زمین صنعتی از اراضی صنعتی که در گذشته آماده سازی شده نیز به صنعت گذاران، واگذار شد.

کردستانی با اشاره به ناحیه صنعتی در شهرستان سنقر، تصریح کرد: با تصویب مجمع سازمان شهرک‌های صنعتی و کمیته برنامه ریزی استان قرار است، ۴۹ هکتار زمین به اراضی شهرک‌های صنعتی در شهرستان سنقر اضافه گردد که در حال خرید زمین از صاحبان اراضی هستیم.

وی تاکید کرد: در ۸ ماه نخست سال جاری تا کنون ۵٠ میلیارد تومان جهت زیرساخت در شهرک‌های صنعتی، آب، برق، گاز، تلفن، راه دسترسی و سایر موارد هزینه شده است.

به گفته کردستانی استان کرمانشاه در مجموع حدود ۲ هزار و ۴٠٠ زمین بابت سرمایه گذاری صنعتی در غالب ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی در اختیار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار