مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: بیش از ٨٠٠ لیتر نفت سفید به خانوار‌های فاقد گاز طبیعی اختصاص یافت که لازم است هر چه سریعتر نسبت به دریافت سهمیه خود با کارت بانکی شارژه شده اقدام نمایند.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 30 November 2021

فریدون یاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در سه ماه گذشته بیش از ٨٠٠ لیتر نفت سفید به خانوار‌های نفت سفیدسوز یا فاقد اشتراک گاز طبیعی تحویل داده شده و یا در حال تحویل است، درخواست ما از این خانوار‌ها اقدام هر چه سریعتر نسبت به دریافت سهمیه از طریق کارت‌های بانکی شارژه شده است و مرحله بعدی نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در خصوص نفت و گاز ادوات کشاورزی، افزود: این سهمیه نیز در کارت بانکی مالکینِ ادوات، شارژ شده و با مراجعه به فروشندگی سطح روستا‌ها می‌توانند سهمیه خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به سهمیه گاز مایع، خاطر نشان کرد: برای ارائه این نوع سهمیه با شناسایی و حضور در درب منازل افرادی که فاقد گاز طبیعی هستند، سهمیه ۴ کپسول این افراد در کارت بانکی شان شارژ شد.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با تاکید بر اینکه دریافت سهمیه گاز مایع حتما باید با ارائه کارت بانکی صورت گیرد، خاطر نشان کرد: این روش چندین مزیت دارد، بر اساس کارت بانکی عامل توزیع تنها موظف به دریافت مبلغ مصوب شده در قبال خدمات ارائه شده است و عرضه خارج از شبکه سریعا با قرار دادن کارت در کارتخوان مشخص شده و میزان توزیع گاز مایع میان مصرف کنندگان از سوی عامل توزیع قابل تشخیص است.

وی در خصوص ۵ مرز خروجی در استان که با هماهنگی گمرک، هنگ مرزی، اطلاعات و امنیتی استانداری، فرمانداران و تلاش همکاران در شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه مجهز به دیب دیجیتال شدند، بیان کرد: از دیب دیجیتال جهت اندازه گیری باگ و جلوگیری از قاچاق استفاده می‌شود که طرح موفقی بوده و بیش از ٩٨ درصد از قاچاق در مرز‌ها کاسته است.

یاسمی در ادامه وضعیت ذخیره مخازن نفت سفید، بنزین و نفت و گاز را مطلوب اعلام کرد و گفت: مخازن نیروگاه‌ها از ابتدای سال جاری با همکاری نیروگاه و سازمان صمت و سایر سازمان‌ها مملو از فرآورده است تا در صورت نیاز این نیروگاه‌ها از گاز مایع استفاده کرده و هیچگونه مشکلی در ارتباط با تامین برق مردم نداشته باشیم.

به گفته یاسمی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه آمادگی دارد در فصل زمستان کلیه فراورده‌های مورد نیاز اعم از بنزین موتور نفت سفید و همچنین نفت و گاز مورد نیاز آحاد جامعه (استان و کشور) را تامین کند.

لازم به ذکر است که ١٢٠ جایگاه عرضه نفت و گاز و بنزین موتور در کرمانشاه موجود است که همگی فعال و در مدار توزیع قرار دارد، بر اساس سهمیه‌ای که در کارت سوخت شهروندان و مالکین خودرو‌ها وجود دارد آمادگی عرضه بنزین و نفت و گاز به شهروندان و هم استانی‌ها را داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار