مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امداد رسانی این جمعیت به یک هزار و ۲۴۹ کرمانشاهی از ابتدای سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 30 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، فرزین معتمدی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۲۵ حادثه توسط جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امداد رسانی صورت گرفته است.

وی افزود: ۳۶۱ تصادف و حوادث جاده‌ای، ۹۵ امداد و نجات کوهستان، ۱۸ عملیات شهری، ۳۹ خدمات حضوری در پایگاه‌های امداد و نجات، چهار امداد رسانی به ریزش آوار و ۱۰ عملیات امداد هوایی صورت گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: مجموع کل آسیب دیدگان یک هزار و ۲۴۹ نفر بوده که از این تعداد ۴۶۷ نفر از آسیب‌دیدگان توسط جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امداد رسانی شده و نجات پیدا کرده‌اند.

معتمدی بیان کرد: ۳۳۶ نفر از مصدومین به مراکز درمانی استان کرمانشاه منتقل شده و ۱۱۶ نفر از مسافرین و کسانی که در راه مانده‌اند توسط جمعیت هلال احمر اسکان داده شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در ایام زمستان ۳۶ پایگاه که شامل ۲۱ پایگاه امداد و نجات بین شهری، کوهستانی، هوایی و واکنش سریع و ۱۵ پایگاه شهری ارائه خدمات داده و به حادثه دیدگان ناشی از تصادفات جاده‌ای، کوهستانی، سیلاب، آب گرفتگی و از این قبیل حوادث امداد رسانی می‌کنند.

وی در توصیه‌ای به کوهنوردان کرمانشاهی، گفت: کوهنوردان کرمانشاهی از حضور در کوهستان‌های مرتفع، صعب العبور و برف‌گیر در ایام زمستان بپرهیزند و قبل از اقدام به کوهنوردی حتماً از سلامت مسیر راه توسط هئیت کوهنوردی و جمعیت هلال احمر مطمئن شده و درصورت ضرورت مواد غذایی و البسه مخصوص و راهنمای آگاه همراه داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار