فرماندار کرمانشاه:
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه عدم حضور برخی اعضای شورای شهر کرمانشاه در جلسات شورا تخلف است، از ارسال گزارش این تخلف به هیات حل اختلاف استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ 30 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، فضل الله رنجبر با بیان اینکه وظیفه اصلی شورای شهر کرمانشاه در شرایط کنونی انتخاب شهردار است، گفت: عدم حضور برخی از اعضای شورا در جلسات شورای شهر تخلف بوده که گزارش آن از سوی رئیس شورای شهر کرمانشاه دریافت شده که این گزارشات جمع بندی شده و امروز (۹ آذر) به هیئت حل اختلاف استان ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۲۰ جلسه برای انتخاب شهردار از سوی شورای شهر کرمانشاه برگزار شده، گفت: پالایش‌های لازم برای انتخاب شهردار انجام شده و امیدواریم با حضور اعضای شورای شهر در جلسات، به زودی شاهد انتخاب شهردار کرمانشاه باشیم.

رنجبر با اشاره به اینکه در این مقطع انتخاب شهردار باید اولویت اصلی شورای شهر کرمانشاه باشد، از اعضای شورای شهر کرمانشاه خواست تا برای انتخاب شهردار کرمانشاه اهتمام جدی داشته باشند و از هر نوع فرصت سوزی بپرهیزند.

فرماندار کرمانشاه سپس اشاره‌ای هم به مدت زمان قانونی برای تعیین شهردار کرمانشاه داشت و گفت: مدت زمان قانونی فعالیت سرپرست شهرداری سه ماه است که این زمان برای سرپرست شهرداری کرمانشاه تا پایان آذر ماه است.

وی ابراز امیدواری کرد، هر چه زودتر شاهد انتخاب شهردار کرمانشاه از سوی اعضای شورای شهر باشیم.

در حالیکه قرار بود شهردار کرمانشاه هفته گذشته انتخاب شود، اما غیبت برخی اعضای شورا موجب شده جلسات شورا برگزار نشود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار