مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: سینمای هتل پارسیان از هفته گذشته راه اندازی شده و مراسم افتتاحیه رسمی آن به زودی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 01 December 2021

جواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با اکران فیلم گشت ارشاد ۳ در سینما فضای سینما تغییر پیدا کرد و تقاضای تماشاچیان بیشتر شده، به همین دلیل در بعضی سانس‌ها توان پذیرش برخی از تماشاچیان را نداریم.

وی افزود: علی رغم ظرفیت ۵٠ درصدی سینما‌ها در هفته گذشته قرار بر این شد که از تمام ظرفیت سالن‌های سینما استفاده شود، بر همین اساس رایزنی‌های صورت گرفته و در انتظار اخذ مجوز‌های لازم برای افزایش ظرفیت سالن‌های سینما هستیم.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه با اشاره به استقبال مناسب مردم از سالن‌های سینما خاطر نشان کرد: چراغ سینما‌ها دوباره روشن شده است.

وی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌های سینما، بیان کرد: پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فواصل اجتماعی هنگام تماشای فیلم و در سینما‌ها الزامی است.

کنجوری ادامه داد: در حال حاضر فیلم‌های آتابای، گشت ارشاد ۳، دینامیت، منصور، قهرمان و شهر گربه‌ها روی پرده سینما اکران می‌شوند.

وی تاکید کرد: سینمای هتل پارسیان از سه شنبه هفته گذشته راه اندازی شده، اما مراسم افتتاح رسمی آن به زودی برگزار می‌شود، همچنین یک سینما در کافه پاز واقع در چهارراه گلستان به نام "کافه سینما پاز" افتتاح خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار