رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه
رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه در خصوص برگزاری انتخابات رئیس تکواندو فدراسیون جمهوری اسلامی ایران که در دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، گفت: یک‌سری شایعات مبنی بر مهندسی شدن این انتخابات در حال نشر است که این رفتار در خانواده تکواندو بی‌معنی است.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 01 December 2021


به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، مهدی همتی اظهار داشت: در فرهنگ دینی ما احترام به بزرگسالان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، لذا نباید بگذاریم رشته‌های عاطفی و پیوند‌های انسانی از هم گسسته شود.

وی در خصوص برگزاری انتخابات رئیس تکواندو فدراسیون جمهوری اسلامی ایران که در دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، گفت: متأسفانه شاهد اخبار و حواشی مبنی بر رفتار‌های غیرحرفه‌ای هستیم، یکسری از افراد مطالبی را با این ذهنیت که انتخابات فدراسیون تکواندو کشور مهندسی شده و یا در حال مهندسی شدن است را انتشار داده‌اند که این رفتار در خانواده تکواندو بی‌معنی است.

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه افزود: با توجه به شرایط خوب تکواندو در کشور و به تبع آن عملکرد قابل قبول هیأت‌های استانی در دوران کرونا بخصوص هیأت تکواندو استان کرمانشاه که با برنامه‌ریزی و توجه ویژه در بخش آقایان و بانوان به موفقیت‌های چشمگیری رسیدیم.

وی افزود: حاصل این موفقیت‌ها با کسب عنوان قهرمانی جهان؛ کوثر اساسه در ریاض عربستان همچنین آرین سلیمی در میت تیم ملی بزرگسالان مسابقات قهرمانی جهان و همچنین کسب ۶ مدال طلا و برنز در مسابقات آسیایی و جام فجر نوجوانان در لیگ برتر تکواندو است.

همتی درپایان، اظهار داشت: عملکرد هیأت تکواندو کرمانشاه رشد قابل قبولی را نشان می‌دهد و با حضور پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشور که مدیر توانمند و قدرتمندی است، امیدواریم انتخابات تکواندو در سلامت کامل و با حمایت همه جانبه در تکواندو انجام پذیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار