مدیرکل محیط زیست کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: هیچ یک از گونه‌های جانوری بزرگ جثه در استان کرمانشاه در معرض انقراض نیستند.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 02 December 2021

فریدون یاوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شاخص آلودگی هوا طی دو سه روز اخیر مناسب بوده، اما در ماه گذشته، برخی از روز‌ها این شاخص به حالت هشدار در آمد.

وی در خصوص گونه‌های جانوری موجود در استان کرمانشاه افزود: در سرپل ذهاب آهوی ایرانی، در بیستون کله بز، در گیلانغرب قوچ میش و در منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل (اورامانات پاوه) کله بز موجود است که هیچ یک از این گونه‌ها در معرض انقراض نیستند.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت گونه‌های جانوری بزرگ جثه در استان مناسب است، تصریح کرد: و هیچ کدام از این گونه‌ها در معرض انقراض نیستند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری پویش بلوط و سایر گونه ها، بیان کرد: این پویش که متولی آن اداره کل منابع طبیعی بود، روز چهارشنبه برگزار شد.

وی ادامه داد: پویش بلوط و سایر گونه‌ها با همکاری سازمان‌های مردم نهاد، محیط زیست، منابع طبیعی و دستگاه‌های مختلف از جمله فرمانداری اجرایی و در قالب یک پویش کشوری در چالابه برگزار شد.

یاوری تاکید کرد: مشارکت مردم و سازمان‌های مردم نهاد از این پویش قابل تقدیر است و صاحبان و مدیران عامل صنایع مختلف فعال در منطقه بیستون نیز در این پویش شرکت کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار