مدیر کار آفرین گروه صنعتی شادرام شیمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کارآفرین گروه صنعتی شادرام شیمی از خودکفایی در ۵ نوع ماده شیمیایی وارداتی با تلاش های این مجموعه خبر داد و گفت: محیط زیست یکی از زمینه های مهم فعالیت مجموعه شادرام است.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ 02 December 2021

سجاد شادرام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شرکت شادرام شیمی در زمینه تولید مواد شیمیایی نوترکیب فلوئور پایه فعالیت می‌کند، همچنین فعالیت‌های این مجموعه دانش بنیان از سال ۹۶ در زمینه تولید ۵ نوع مواد شیمیایی اسیدی آغاز شد، این مواد تا پیش از این از چین و کشور‌های اروپایی وارد می‌شد، خوشبختانه امروز در کشور در زمینه این مواد خودکفا شدیم، هم اکنون تمام این ترکیبات با برند ثبت شده شادرام شیمی از استان کرمانشاه به سایر استان‌ها ارسال می‌شود، همچنین بخشی از این ترکیبات به کشور‌های عراق، اذربایجان، ارمنستان و ترکیه صادر شد.

وی افزود: این مجموعه دانش بنیان در قالب ۴ کارگاه صنعتی در استان‌های کرمانشاه، همدان و تهران فعالیت می‌کند و برای حدود ۲۵ نفر اشتغال زایی ایجاد کرده، همچنین شرکت شادرام شیمی در نظر دارد مواد شیمیایی آمونیاک دار جدیدی را تولید و به بازار عرضه کند.

مدیر کارآفرین گروه صنعتی شادرام شیمی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت در راستای محیط زیست است، همچنین این مجموعه از آکادمی کیو‌ای ال انگلستان گواهی ایزو۱۴۰۰۱ محیط زیست را دریافت کرده، مجموعه شادرام شیمی هیچ گونه پسماند، پساب یا بخار‌های گازی مضر برای محیط زیست ندارد و همه این ترکیبات مهندسی شده است.

وی در ادامه بیان کرد: شرکت شادرام شیمی همچنین در زمینه حفاظت و حراست از درختان فعالیت می‌کند و در زمینه کاشت درختان، هفته گذشته برای کاشت بیش از ۱۶۰۰ بذر درخت بلوط و بادام در منطقه چالابه کرمانشاه اقداماتی انجام شد.

وی ادامه داد: مجموعه شادرام شیمی عضو پارک علم و فناوری و همچنین عضو انجمن مخترعین کشور و بنیاد نخبگان است، همچنین گواهی نامه ایزو ۹۰۰۱ مدیریت از آکادمی کیو‌ای ال انگلستان دریافت کرده است، شرکت شادرام شیمی در سال ۹۸ به عنوان فناور برتر استان شناخته شده است.

شادرام تاکید کرد: مجموعه شادرام در سال ۹۷ به عنوان یکی از ۱۰۰ مدیر برتر کشور در زمینه صنعتی شناخته شده و در سال ۹۱ در استان و در سال‌های ۹۲ و ۹۳ در سطح کشور به عنوان کارافرین برتر شناخته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار