مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت: ارائه خدمت آسان به بیمه شدگان همواره از راهبرد‌های اساسی صندوق بوده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 03 December 2021

محسن رشیدی اقدم در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: راهبرد اصلی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خدمتگذاری و ارائه خدمت آسان به جامعه هدف خود می‌باشد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین رسالت‌های این صندوق مطابق با اصل ٢٩ قانون اساسی، بیمه اجتماعی برای تمامی کشاورزان، روستاییان وعشایر است، خاطر نشان کرد: صندوق استان کرمانشاه در اجرای این امر مهم موفق به جذب حدود ۹۵ هزار خانوار شده است.

وی افزود: این رقم جذب بیمه شده از زمان تشکیل این صندوق تا کنون است و راهبرد خدمتگزاری آسان به این افراد همواره ترسیم شده و مد نظر قرار گرفته است.

رشیدی اقدم ادامه داد: همچنین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه با برگزاری میز‌های خدمت توسط کارگزاری خود در سراسر استان، در هفته ٣٧ جلسه در مناطق روستایی و عشایر برگزار می‌کند.

وی تاکید کرد: این کار منجر به تسهیل گری در روند ارائه خدمت و رضایتمندی جامعه هدف گردیده است.

لازم به ذکر است صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر می‌تواند کشاورزان غیر ساکن در شهر‌های زیر ٢٠ هزار نفر، مناطق عشایری و فعالان حوزه صنایع دستی و قالی‌بافان را به عضویت درآورد، بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده، قالی‌بافان می‌توانند با ارائه کارت شناسایی به عضویت این صندوق در آیند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار