رئیس هیات گلف کرمانشاه:
رئیس هیات گلف استان کرمانشاه پیشرفت زمین مینی گلف کرمانشاه را حدود ۴۵ درصد اعلام کرد و گفت: امیدواریم این پروژه دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۱۰۱۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 04 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، الهام اکبری در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی وودبال بااشاره به در دست اجرا بودن پروژه زمین استاندارد وودبال در کرمانشاه، اظهارکرد: براین اساس، برای جذب حداکثری علاقمندان به این رشته یک دوره کلاس آموزشی وودبال که به نوعی طرح استعدادیابی و آموزش مقدماتی محسوب می‌شود را در کرمانشاه برگزار کردیم.

وی افزود: این دوره آموزشی در هر دو بخش آقایان و خانم‌ها و در دو رده سنی ۱۴ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا طی مدت دو روز و با حضور مربی بین المللی فدراسیون گلف در کرمانشاه برگزار شد.

رئیس هیات گلف کرمانشاه با بیان اینکه این کارگاه آموزشی با حضور شرکت کنندگانی از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد، عنوان کرد: در پایان این دوره ضمن ارائه گواهینامه به شرکت کنندگان، تجهیزاتی نیز در اختیار شهرستان‌ها قرار دادیم تا بصورت حرفه‌ای این رشته را در شهرهایشان آغاز کنند.

وی در ادامه با تاکید براینکه رشته وودبال در کرمانشاه نوپا نیست و از حدود هشت سال پیش راه اندازی شده، گفت: سال ۱۳۹۳ پس از برگزاری دوره مقدماتی این رشته در کرمانشاه، به فاصله ۱۵ روز بعد در مسابقات کشوری آن شرکت کردیم و احسان اکبری توانست به تیم ملی راه پیدا کند و دو سال پیاپی هم کاپ اخلاق را بگیرد.

اکبری افزود: وودبال در کرمانشاه رشته‌ای نوپا نیست، اما برای تقویت بنیه تیم استان و تداوم این رشته این دوره آموزشی را با حضور مدرس و داور بین المللی فدراسیون برگزار کردیم تا با افتتاح زمین وودبال بتوانیم با دست باز و شرایط بهتری آن را توسعه دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه وودبال کرمانشاه در کشور جایگاه مناسبی دارد، گفت: همواره بین سه استان اول کشور بوده ایم و در منطقه غرب کشور هم در جایگاه نخست قرار داریم.

رئیس هیات گلف کرمانشاه تصریح کرد: بدست آوردن این جایگاه درحالی است که طی سال‌های گذشته بدون داشتن هیچ زیرساختی و با دست خالی ورزشکار تربیت کرده ایم و در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر گلف کشور زمانی که ورزشکاران ما خوش درخشیدند، مسئولین ورزش استان با دیدن این توانمندی‌ها تصمیم گرفتند برای این ورزشکاران مستعد زیرساخت احداث کنند.

وی گفت: براین اساس، کار احداث زمین ۱۸ میدانه مینی گلف، وودبال، کریکت و ضربات کوتاه برد گلف در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد آغاز شد و هرچند که قرار بود که شهریور ماه افتتاح شود، اما طبق برنامه زمانبندی که انتظار داشتیم، پیش نرفت و موانعی پیش پای تسریع در روند اجرای پروژه بوجود آمد.

اکبری پیشرفت فیزیکی کنونی این پروژه را حدود ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت: امیدواریم با کمک مدیرکل ورزش و جوانان استان این پروژه تا دهه فجر به بهره برداری برسد و بتوانیم برای اولین بار شاهد تمرین ورزشکاران مستعد گلف استان در یک زمین استاندارد باشیم.

وی در ادامه راه برای تداوم موفقیت‌های گلف کرمانشاه را هموار توصیف کرد و گفت: هرچند که طی این سال‌ها دستمان خالی بوده، اما با همین دستان خالی هم کار‌های بزرگی انجام داده ایم و حتی میزبانی اردوی تیم ملی وودبال را هم در کرمانشاه داشته ایم، بنابراین آینده بهتری را برای این رشته در استان ترسیم کرده ایم.

به گفته این مسئول در حال حاضر حدود ۷۰۰ ورزشکار در رشته‌های مختلف گلف همچون وودبال، بهکاپ، مینی گلف و ... در کرمانشاه فعال هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار