رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: تمامی واحد‌های صنفی علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، موظف به ارائه کارت واکسیناسیون به بازرسان اتاق اصناف هستند.
کد خبر: ۱۰۱۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 04 December 2021

رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: روزانه ۸ بازرس از سوی اتاق اصناف، ۳ گشت مشترک با پلیس اماکن و سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین ۲ گشت از اتحادیه جهت بازرسی و جلوگیری از تخلف اصناف مختلف فعال هستند.

وی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس نظارت بر تعرفه لوازم التحریر و کیف و کفش هر روزه در دو نوبت صبح و عصر در حال اجرا است، همه روزه به جز روز‌های جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲/٣٠ و ١۵ تا ٢٠/٣٠شب بازرسی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در روز‌های جمعه تلفن گویا آماده پاسخگویی به همشهریان است و درصورت لزوم، بازرس به محل اعزام می‌شود، همچنین همشهریان جهت ارتباط با واحد بازرسی از طریق شماره تلفن های ۱۲۴ یا ۳۸۲۲۸۵۴۴ و ۳۸۲۲۸۵۴۰ اقدام نمایند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه ادامه داد: اگر تخلف طی یک سال، ۵ مرتبه تکرار شود، مجوز کسب متخلف لغو می‌گردد.

پهلوانی تاکید کرد: ارائه کارت واکسیناسیون از سوی اصناف مختلف الزامی است و در صورت عدم ارائه به منزله عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نظر گرفته می‌شود و شخص متخلف ملزم به پرداخت جریمه معادل با ١ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار