مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه:
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: در تحویل سفارش محدودیت‌هایی وجود دارد و متقاضی طی ۲۴ ساعت فقط یکبار می تواند سفارش خود را ثبت و در صورت ثبت سفارش مجدد اقلام مورد نظر بعد از ۲۴ ساعت تحویل داده می شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 04 December 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ایرج صفایی در نشست تنظیم بازار اظهار کرد: ارائه اینترنتی اقلام خوراکی در سایر شهر‌ها از طریق سامانه بازرگام انجام می شود و به دلیل عدم وجود نمایندگی شرکت مذکور در استان کرمانشاه از شرکت‌های دیگر دعوت به همکاری میکنیم.

وی افزود: اقلام خوراکی بدون اخذ هزینه‌ی اضافه با قیمت مصوب از محل‌های تامین به درب منزل متقاضی ارائه می شود.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: در تحویل سفارش محدودیت‌هایی وجود دارد و هر متقاضی طی ۲۴ ساعت یکبار میتواند سفارش خود را ثبت کند و در صورت ثبت سفارش مجدد بعد از ۲۴ ساعت تحویل داده میشود.

صفایی بیان کرد: جهت ثبت سفارش فروشگاه خاصی مد نظر نیست و تمام فروشگاه‌هایی که از بستر اینترنت استفاده میکنند میتوانند در این طرح شرکت کنند

وی ادامه داد: این طرح علاوه بر شهر‌ها، در روستا‌ها نیز پوشش داده می‌شود.

در ادامه این نشست دارابی رئیس سازمان صمت استان از همکاری بسیج با بازرسی اصناف خبر داد و گفت: ۵۹۰ نفر از بسیجیان از سوی سازمان بسیج به سازمان حمایت معرفی شده اند که آموزش این نیرو‌ها در هفته گذشته انجام شده است و کارت بازرسی آن‌ها از طرف سازمان صمت استان صادر خواخد شد.

وی افزود: این ۵۹۰ نیروی بسیجی در حکم بازرسان سازمان صمت ایفای نقش خواهند کرد.

رئیس سازمان صمت تصریح کرد: فعالیت این بازرسان در حوزه‌های غیر صنفی مشروط به درخواست سازمان صمت یا سازمان جهاد کشاورزی است که طی حکمی با عنوان ماموریت به آن‌ها اعلام می‌گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار