سرپرست شورای هماهنگی مواد مخدر کرمانشاه در گفتگو با تابناک :
سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه ۱۸ دستگاه به عنوان عضو اصلی شورای هماهنگی مواد مخدر فعال هستند.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 05 December 2021

کیوان گلاوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: استان کرمانشاه اخرین ایستگاه مصرف مواد مخدر است، لذا موادی که توسط معتادان در این استان مصرف می‌شود از میزان ناخالصی بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر لزوم انجام عملیات درمانی افزود: مصرف این مواد آسیب‌های جدی جسمی و روحی برای مصرف کننده به همراه دارد و درصورت عدم پیگیری اقدامات درمانی در کوتاه‌مدت موجب نابودی افراد می‌شود.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال ۱۳۶۷ ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تاسیس شد، در استان‌ها از این ستاد‌ها با عنوان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یاد می‌شود.

وی ادامه داد: استاندار رئیس شورای مواد مخدر استان است که موظف به برگزاری جلسات و انجام اقدامات مربوطه در مباحث درمان، پیشگیری، صیانت، توسعه و ارتقا تشکل‌های مردم نهاد، مشارکت‌های اجتماعی و حوزه پیشگیری با کمک دستگاه‌های اجرایی است.

گلاوری عنوان کرد: در استان ۱۸ دستگاه اجرایی عضو اصلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هستند که دادگستری، اطلاعات سپاه، گمرک، مرزبانی، بهزیستی، ارشاد، هلال احمر، فرمانداری و فنی حرفه‌ای اعضا اصلی این شورا هستند و سایر دستگاه‌ها نیز در جلسه حضور پیدا می‌کنند، اما فاقد حق رأی بوده و موظف به انجام کمک‌های لازم در امور مربوطه می‌باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار