سرپرست میراث فرهنگی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: تمهیداتی در راستای اسکان طولانی‌تر و تسهیل در رفت و آمد مسافرین عراقی از قبیل راه‌اندازی پرواز کرمانشاه_اصفهان و کرمانشاه_رامسر تا اسفند ماه سال جاری انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 05 December 2021

جبار گوهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به وضعیت معیشتی مردم اظهار کرد: مسئولین باید با محور قرار دادن صنعت گردشگری زمینه بهبود این امر را فراهم کنند.

وی با تاکید بر گردش‌پذیر بودن منطقه اورامانات افزود: این منطقه در جهان ثبت فرهنگی شده لذا ثبات فرهنگ، گویش، پوشش و آیین در اورامانات حائز اهمیت است و باید مراقب عدم احاطه فرهنگ مهمان بر فرهنگ میزبان باشیم.

سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه با توجه به تعامل استان با کشور‌های همسایه تصریح کرد: در حال حاضر کشور عراق بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری مذهبی، سلامت و طبیعت‌گردی است.

وی با اشاره به جلسه با کشور عراق در ماه اخیر ادامه داد: در ماه گذشته از دفاتر خدمات مسافرتی این کشور برای حضور در جلسه دعوت به عمل آمد و تصمیمات مهمی در راستای منع تردد هوایی و زمینی لحاظ و همچنین طرف عراقی خواستار صدور ویزا به صورت گروهی شد.

گوهری بیان کرد: تمهیداتی در راستای اسکان طولانی‌تر و تسهیل در رفت و آمد مسافرین عراقی از قبیل راه‌اندازی پرواز کرمانشاه_اصفهان و کرمانشاه_رامسر تا اسفند ماه سال جاری انجام می‌شود

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار