مدیرکل املاک شهرداری کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل اداره املاک شهرداری کرمانشاه از پلمب بیش از ۴۰ مغازه استیجاری که مالکیت آن در اختیار شهرداری است خبر داد و افزود: مستاجران این واحد‌های تجاری حدود ۲۰ سال اجاره‌ای به شهرداری پرداخت نمی‌کنند.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷ 05 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، لیدا دست خوش با اشاره به واگذاری برخی واحد‌های تجاری شهرداری به بخش خصوصی بصورت اجاره ای، اظهار کرد: شهرداری واحد‌های تجاری که در سطح شهر در اختیار دارد و آن‌ها را طی قرارداد‌هایی به افراد اجاره می‌دهد.

وی افزود: متاسفانه در این بین برخی افراد سوءاستفاده کرده و علی رغم اخطار‌های مکرر از پرداخت اجاره به شهرداری سرباز می‌زنند.

مدیرکل اداره املاک شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰ مغازه در محدوده سبزه میدان و چهارراه مطهری شناسایی شده‌اند که حدود ۲۰ سال است اجاره‌ای به شهرداری پرداخت نمی‌کنند.

این مسئول گفت: این واحد‌ها حدود ۲۰ سال پیش با شهرداری قرارداد بسته و تنها یک سال اجاره بها پرداخت کرده اند و در سال‌های بعدی علی رغم اخطار‌های مکرر از پرداخت اجاره سرباز زده اند.

دست خوش گفت: در همین راستا با توجه به حقی که شهرداری برای شناسایی و تصرف اموال خود دارد، به این واحد‌ها دو بار اخطار کتبی جهت اقدام برای عقد قرارداد جدید و پرداخت اجاره بها داده شده، اما متاسفانه مستاجران این واحد‌ها اعتنایی نکردند.

مدیرکل اداره املاک شهرداری کرمانشاه گفت: در نهایت اداره حقوقی شهرداری با کسب مجوز از دادستانی اقدام به پلمب این واحد‌ها کرده است و تاکنون چند واحد پلمب شده و امروز و فردا نیز مابقی واحد‌ها پلمب خواهند شد.

دست خوش گفت: این اقدام در راستای خارج کردن تصرف اموال شهرداری صورت گرفته است، چرا که درآمد حاصل از اجاره این واحد‌ها حقوق عامه است و این درآمد‌ها صرف ارائه خدمات به شهروندان می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار