مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از وجود ۳۰۰۰ داوطلب فعال در این جمعیت خبر داد و گفت: داوطلبین یکی از اساسی ترین رکن های وابسته به جمعیت هلال احمر هستند.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 05 December 2021

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ۱۴ آذر مصادف با ۵ دسامبر به عنوان روز جهانی داوطلب نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: تعداد داوطلبین در جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه بالغ بر ۳۰۰۰ نفر است که هر ساله در این روز از داوطلبین نمونه تقدیر به عمل می‌آید.

وی با تاکید بر کمک‌های بدون چشمداشت داوطلبین در این سازمان افزود: داوطلبین یکی از اساسی‌ترین رکن‌های وابسته به جمعیت هلال احمر هستند که در حوادث،سوانح و بحران‌ها بدون هیچ توقع و چشم‌داشتی فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: داوطلبین در ۴ رسته با عنوان های هدایت، مشارکت، حمایت و مهارت فعال هستند.

معتمدی تشریح کرد: داوطلبین در حوزه هدایت در راستای برنامه‌ریزی و کمک فکری به سازمان، در حوزه مشارکت در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، در حوزه حمایت در راستای تأمین منابع مالی و در حوزه مهارت در زمینه تحصیلی و تخصصی خود با جمعیت هلال‌احمر همکاری می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار