شورای آموزش و پرورش استان در شاخص‌های ارزیابی توسط امور شورا‌های وزارت آموزش و پرورش رتبه برتر کشوری را برای سومین سال متوالی کسب کرد.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 19 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان، در این خصوص گفت: شورا‌ها بازوی توانمند آموزش و پرورش و مرجع تصمیم‌گیری برای کار‌های بزرگ در این دستگاه عظیم هستند.

وی افزود: مهم‌ترین هدفی که شورا‌ها در آموزش و پرورش دنبال می‌کنند، جلب و تقویت مشارکت‌های مردمی و تامین منابع مالی جدید و رفع تنگنا‌های موجود در نظام مدیریت متمرکز است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: پرداختن به مسائل تخصصی و ارائه مصوبات کاربردی و راهبردی تاثیر زیادی در امر تعلیم و تربیت داشته و آثار مستقیم و غیرمستقیم خود را در کوتاه مدت در آینده بجا خواهد گذاشت.
گفتنی است، شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه به همراه شورا‌های استان‌های همدان، ایلام، اصفهان و شهرستان‌های استان تهران موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند که امروز (۲۸ دی) در مراسمی با حضور وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش، از استانداران و مدیران کل این استان‌ها تجلیل به عمل آمد.
شایان ذکر است آموزش و پرورش استان در دوسال گذشته حائز این عنوان شده بود و امسال نیز با تلاش مجموعه همکاران و عملکرد برتر توانست از این عنوان دفاع نماید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار