فرماندار کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت: تاکنون۵۴۰ روستا گازرسانی شده و گازرسانی به ۱۲۵ روستا دیگر با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱ 20 January 2022

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حوزه شهرستان کرمانشاه ۷۴۵ روستا دارای سکنه وجود دارد که ۶۹۱ روستا قابلیت گازرسانی دارند و از این تعداد ۴۸۲ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند که با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون۵۴۰ روستا گازرسانی شده و به ۱۲۵ روستا در قالب چهار پیمان که پیمانکار‌های آن‌ها تعیین شده و مشغول فعالیت هستند، گازرسانی می‌شود.

وی افزود: ۵۵ درصد این پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی دارند، یکی از این پروژه‌ها شامل ۱۰۵ روستا در بافت محروم سرفیروز آباد است.

رنجبر تصریح کرد: تاکنون ۵۴۰ روستا شهرستان کرمانشاه با همت شرکت گاز و تخصیص اعتبارات لازم گازرسانی شده و این روستا‌ها از نعمت گاز برخوردار هستند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در بخش بیلوار به یاری خدای متعال با اتمام عملیات گازرسانی به روستای (کرم بر) که در حال علمک گذاری می‌باشد، بخش بیلوار از توابع شهرستان کرمانشاه به طور کامل گازرسانی آن به اتمام می‌رسد و مردم روستا‌های این بخش ازنعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: از شرکت گاز استان درخواست دارم که پیمانکاران تعیین شده در عملیات گازرسانی به روستا‌ها بخش فیروز آباد تسریع لازم را به عمل آورند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار