فرماندار پاوه در گفتگو با تابناک:
فرماندار پاوه گفت: از صبح امروز شاهد بارش برف، کولاک و باد شدید هستیم و تا عادی شدن شرایط محدودیت تردد در شهرستان ادامه دارد و ادارات تعطیل است.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 20 January 2022

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به دلیل برف و کولاک شدید در شهرستان محدودیت تردد اعلام کردیم و اجازه هیچ ترددی در ورودی و خروجی شهر داده نمی شود.

وی افزود: در ارتفاعات، گردنه ها و جاده های اصلی به شدت گرفتار کولاک هستیم و در صورت تردد مردم گرفتار می شوند.

فرماندار پاوه تصریح کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف، کولاک و باد شدید هستیم و تا عادی شدن شرایط محدودیت ها برقرار است و امروز تمامی ادارات تعطیل اعلام شد تا مردم تا حد ممکن از بیرون آمدن اجتناب کنند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مورد قطعی گاز و آب و برق نداریم و تنها چند مورد قطعی برق در بعضی نقاط گزارش شد که سریعا برای رفع مشکل اقدام کردیم.

بالایی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان پاوه در انتهای خط گاز قرار دارد از مردم خواهشمندیم در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا با قطعی گاز مواجه نشویم.

وی ادامه داد: با توجه به شیب تندی که در منطقه است خواهشا از تردد غیر ضرور درون شهری و برون شهری خودداری کنند و در موارد ضروری اضطرار حتما زنجیر چرخ، لباس گرم همراه داشته و از پر بودن باک بنزین اطمینان حاصل کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار