مدیرعامل توزیع نیروی برق کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت:باتلاش و کوشش شبانه روزی همکاران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تاکنون ۹۰ درصد روستا‌هایی که به علت ریزش برف و کولاک با قطع برق مواجه شدند، برق دار شده اند.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ 20 January 2022

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: قطعی برق در پی بارش سنگین برف و شکسته شدن تیر‌های برق در برخی شهر‌ها و روستا‌های استان رخ داد.

وی با اعلام اینکه همه محور‌های اصلی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد خاطر نشان کرد: در حال حاضر راه حدود ۴۵ روستا در استان کرمانشاه مسدود است البته برخی سرخط‌های روستایی مناطق صعب العبور به علت مسدود بودن راه دسترسی قطع گردید که تلاش می‌شود تا ۱۲ ساعت آینده این راه‌ها نیز بازگشایی شوند.

وی افزود: استفاده از تانک نیروی زمینی ارتش جهت بازگشایی راه‌های بسته شده در برف و کولاک وبرقدار نمودن چهارروستا، مسی تنگ گول به سمت گهواره در استان کرمانشاه انجام شده است.

مدیرعامل توزیع برق کرمانشاه تصریح کرد: به لطف خدا و زحمات همکاران، برق تمامی روستا‌های شهرستان دالاهو برقدار شدند.

وی خاطرنشان کرد: در پی بحران بارش برف شدید؛ کولاک و یخبندان در استان کرمانشاه؛ و خاموشی ۵ شهر کوچک و ۲۱۹ روستا؛ با تلاش و کوشش شبانه روزی همکاران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تا کنون ۹۰ درصد روستا‌ها برقدار شدند و باقی روستا‌ها بعلت صعب العبور و بسته بودن راه‌ها و جاده‌های ارتباطی به روستا‌ها علیرغم آمادگی کامل نیرو‌های عملیاتی برق و آماده سازی همه وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای رفع حوادث شبکه‌های برق در انتظار بازگشایی راه‌ها هستند.

مرادی بیان کرد: خوشبختانه با همکاری و همراهی نیرو‌های نظامی سپاه وارتش در بعضی نقاط ۴ روستا در بخش گهواره در شهرستان دالاهو از شهرستان‌های جنوب غربی استان کرمانشاه باعث بازگشایی راه‌ها و نهایتا برق دار کردن روستا شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار