فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف یک محموله بزرگ لوازم خانگی احتکار شده در شهر کرمانشاه به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 20 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وجود یک انبار محل احتکار لوازم خانگی در کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار کالا شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در بازرسی‌های انجام شده از انبار مذکور، یک هزار و ۶۵۷ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل ۱۸۸ دستگاه یخچال، ۸۳۲ دستگاه لباسشویی، ۴۰۹ دستگاه تلویزیون، ۹۲ دستگاه ظرفشویی، ۷۲ دستگاه اجاق گاز، ۵۲ دستگاه جارو برقی و ۱۲ دستگاه هود آشپزخانه احتکار شده کشف شد.

وی ارزش محموله لوازم خانگی احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و انبار مورد نظر هم پلمپ شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده احتکار و قاچاق کالا را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه برشمرد و گفت: کشفیات صورت گرفته ۱۰ ماه سپری شده از سال‌جاری نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار