رئیس اداره جنگل‌کاری و جنگل‌داری اداره کل منابع طبیعی استان کرمانشاه:
رئیس اداره جنگل‌کاری و جنگل‌داری اداره کل منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: بهره‌برداری از یازده پارک جنگلی کرمانشاه به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷ 22 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، عبدالعلی جلیلیان با بیان اینکه اسناد فراخوان مزایده یازده پارک جنگلی در استان کرمانشاه تهیه شده، گفت: این اسناد هم اکنون در سامانه تدارکات دولت بارگزاری شده و قابل دریافت است.

وی ادامه داد: کلیه سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی که توانمندی لازم در حوزه بهره برداری گردشگری را داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد کاربری متقاضی شرکت در مزایده شوند.

رئیس اداره جنگل‌کاری و جنگل‌داری اداره کل منابع طبیعی استان کرمانشاه با بیان اینکه پارک‌های جنگلی به منظور بهره‌برداری بهتر به بخش خصوصی احاله مدیریت می‌شوند، گفت: مدیریت و بهره برداری از پارک‌های جنگلی برای مدت ۱۵ سال به متقاضیان احاله می‌شود.

وی با بیان اینکه با احاله مدیریت پارک‌های جنگلی امکانات گردشگری در این پارک‌ها ایجاد می‌شود، ادامه داد: هدف از احاله مدیریت پارک‌های جنگلی این است که در عین مراقبت از این سرمایه‌های ملی، در جهت توسعه فضای سبز این پارک‌ها با کاربری تفرجگاهی اقدام شود.

جلیلیان سپس با بیان اینکه استان کرمانشاه ۱۹ پارک جنگلی دارد، گفت: پیش از این بهره برداری از هشت پارک جنگلی استان احاله مدیریت شده است.

جلیلیان سپس مساحت کلی پارک‌های جنگلی استان کرمانشاه را ۸۹۲ هکتار عنوان کرد و افزود: هم اکنون کار احاله مدیریت یازده پارک جنگلی استان با مساحت ۶۰۰ هکتار باقیمانده است.

وی یاداور شد: استان کرمانشاه از نظر سطح پارک‌های جنگلی دومین استان در ناحیه رویشی زاگرس است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار