مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان ۹ تا ۱۲ سال در کرمانشاه خبر داد و گفت: آموزش و پرورش استان برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر را با محوریت خدمت به مردم و امیدآفرینی برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳ 23 January 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صبح امروز ۳ بهمن ماه سال ۱۴٠٠ جلسه ای با موضوع سرن برنامه های دهه فجر در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، در این جلسه مجزد یزدانپناه ضمن تبرزک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مادر اظهار کرد: در دوسال اخیر با توجه به شیوع بیماری کرونا نتوانسیم برنامه های دهه فجر را برگزار کنیم بنابراین باید امسال برنامه دقیق و مدونی در دست داشته باشیم تا بتوانیم این دهه را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم.

وی افزود: طبق برنامه روز ۱۲ بهمن ماه زنگ انقلاب در مدارس نواخته می شود و پیش بینی سرمای احتمالی هوا برنامه ها در سالن حجاب برگزار می شود و در این رابطه هماهنگی های لازم انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان دانش آموزی طبق برنامه ریزی منسجم اگر شرایط فراهم باشد نمایشگاهی اثر گذار و شاد با موضوع دهه فجر برگزار خواهد.

وی با بیان این موضوع که در هرجای دنیا که انقلابی صورت می گیرد، آن روز تا همیشه گرامی داشته می شود،خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم ما در این دهه اجرای برنامه هایی شاد و امیدآفرین برای دانش آموزان و مردم است، اداره کل و نواحی باید آذین بندی شوند.

یزدانپناه بیان کرد: باید برنامه های متنوعی در این دهه با محوریت خدمت به مردم از جمله آذین بندی های زیبا، ارائه خدمات رایگان به مردم، کمک به دانش آموزان نیازمند، برگزاری ملاقات های مردمی و میز خدمت جهت رسیدگی به درخواست های مردمی اجرا شود.

وی ادامه داد: از اتحادیه ها درخواست می کنیم در صورت امکان نمایشگاه هایی در این دهه برگزار کنند و امکانات لازم را در اختیارشان قرار خواهیم داد، افتتاح پروژه ها در این هفته در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تشریح کرد: زنگ انقلاب با حضور استاندار نواخته می شود و روز ۲۲ بهمن با مردم همراه خواهیم بود.

وی در خصوص بازگشایی مدارس گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مدارس حضوری برگزار خواهد شد در بعضی از مدارس این برنامه ماه هاست که اجرایی شده، در این مدارس طبق صلاح دید مدیر و شرایط دانش آموزان را گروه بندی کرده و کلاس ها برگزار می شود.

یزدانپناه متذکر شد: کرمانشاه یکی از مطلوب ترین استان های کشور در خصوص واکسیناسیون بود و ۹۹ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله واکسن دوز اول را دریافت و بالای ۹٠ درصد دوز دوم را تزریق کردند، در صورت نیاز سالن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می دهیم تا واکسیناسیون برای همه افراد خصوصا ۶ تا ۱۲ سال انجام شود و بر اساس گفته دانشگاه علوم پزشکی از هفته دیگر واکسیناسیون برای دانش آموزان ۹ تا ۱۲ سال آغاز می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار