مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) امروز؛ یکشنبه، سوم بهمن، عضویت بانوان کرمانشاهی در کتابخانه‌های عمومی رایگان است.
کد خبر: ۱۰۲۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ 23 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، معصومه حسنی‌خونسار از عضویت رایگان بانوان کرمانشاهی در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد و اظهار داشت: بانوان می‌توانند امروز یکشنبه (۳ بهمن ماه) با مراجعه به پورتال کتابخانه‌ها به آدرس اینترنتی www.samanpl.ir و دریافت کد آنی تخفیف در بالای صفحه، به مدت یکسال عضو کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شوند.

وی عنوان کرد: ثبت‌نام کنندگان پس از دریافت کد آنی (عضویت رایگان) تا پنجشنبه (۷ بهمن‌ماه) فرصت دارند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه‌های محل زندگی به صورت حضوری مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هر فردی که کارت عضویت خود را از نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی دریافت کند عضویتش برای کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور معتبر است، اضافه کرد: این افراد در زمان مسافرت و یا نقل مکان هم می‌توانند در صورت داشتن اعتبار کارت عضویت از خدمات امانت کتاب در کتابخانه‌های دیگر نیز بهره‌مند شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار