مدیر امور سینمایی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر امور سینمایی استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه با ٢٢ عنوان فیلم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 24 January 2022

محمد جواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر از تاریخ 15 الی 22 بهمن ماه در کرمانشاه با 22 عنوان فیلم برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در کرمانشاه روزانه 5 سانس فیلم به نمایش در می آید، افزود: سینماهای آزادی، فرهنگ و بیستون محل اکران فیلم های جشنواره فجر امسال خواهند بود.

مدیر امور سینمایی استان کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر روزانه 7 عنوان فیلم در سینماهای کرمانشاه اکران می شود که فیلم های دینامیک، گشت 3، مرد نقره ای، گربه سیاه و شهر گربه ها از آن جمله هستند.

کنجوری در خصوص تعرفه بلیط سینماها، تصریح کرد:
قیمت بلیط از اوایل هفته گذشته با افزایش همراه بوده است، البته این افزایش قیمت فقط در سینما آزادی است و در سایر سینماها افزایش قیمت نداشتند.

وی با بیان اینکه درجه کیفی سینما آزادی با سایر سینماها متمایز است، یادآور شد: قیمت بلیط این سینما با 5 هزار تومان افزایش قیمت از 20 هزار تومان به 25 هزار تومان تغییر یافت و روزهای سه شنبه به صورت نیم بها و 12 هزار تومان می باشد.

به گفته کنجوری در شهرستان ها از جمله هرسین، پاوه و اسلام آباد غرب سینماهای غیر فعالی وجود دارند که برای فعالسازی نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار