به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، مصرف گاز استان در روز گذشته (سوم بهمن) به ۱۶.۵ میلیون مترمکعب در روز رسید که رکورد جدیدی بود.
کد خبر: ۱۰۲۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 24 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، سیروس شهبازی با اشاره به افزایش مصرف گاز طی روز‌های اخیر به دلیل برودت هوا، اظهار کرد: روز گذشته ثبت ۱۶.۵ میلیون مترمکعب مصرف گاز را داشتیم و این در حالی است که مصرف نرمال گاز در استان ۱۴ میلیون مترمکعب در روز است و نسبت به روز‌های عادی ۲۰ درصد افزایش مصرف داشتیم.

وی ادامه داد: این میزان مصرف بدون احتساب مصرف صنایع بزرگ است و در حالی رخ داده که گاز صنایع بزرگ سیمان، پتروشیمی، نیروگاه‌ها و... محدود بود و تنها مصرف مشترکین خانگی و تجاری را شامل می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه فعلا افت فشار و یا قطعی در شبکه مشترکین خانگی نداریم، عنوان کرد: دو روز قبل مجبور شدیم گاز تعدادی از جایگاه‌های CNG را برای چند ساعت محدود کنیم و گاز تعدادی از ادارات پر مصرف نیز قطع شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، مشکلی از نظر قطعی و یا افت فشار بخش خانگی رخ ندهد و افزود: برای پایدار بودن شبکه به شدت به همکاری ۶۵۰ هزار مشترکی که در استان داریم، نیاز است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار