مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از فوت 32 کرمانشاهی طی سال جاری بر اثر حوادث کار خبر داد و افزود: نیمی از قربانیان بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۰۲۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷ 26 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، دکتر سلیم خانی با اشاره به فوت 32 نفر در 9 ماهه سال جاری در حوادث کار، گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک مورد کاهش داشته است.

وی افزود: از مجموع متوفیان حوادث کار استان 31 نفر مرد و یک نفر زن هستند.

خانی سقوط از بلندی را عامل اصلی تلفات حوادث کار استان اعلام و تصریح کرد: همواره نیمی از قربانیان حوادث کار از ارتفاع سقوط کرده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امسال نیز 19 نفر از قربانیان حوادث کار بر اثر سقوط از بلندی جان خود را از دست داده اند.

خانی افزود: پس از سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت با شش فوتی در رتبه دوم علت فوت افراد در حوادث کار استان است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برق گرفتگی و سوختگی هم در رتبه های بعدی علل فوت در حوادث کار قرار دارد.

خانی در ادامه از افزایش مصدومان حوادث کار استان در سال جاری خبر داد و افزود: در 9 ماهه امسال 473 نفر مصدوم حوادث کار در سطح استان داشته ایم.

وی افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 465 مصدوم حدود هشت نفر افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از مجموع مصدومان حوادث کار امسال در استان 468 نفر مرد و پنج نفر زن بوده اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار